fbpx
De ce să cumperi de pe Makershop?

Pentru că aici poti gasi obiecte create de designeri talentati, obiecte  de serie mică, unicat sau personalizate, din categorii variate. Pentru că poți contribui și tu la dezvoltarea industriilor creative și să promovezi makerii și designerii autohtoni. Pentru că este locul potrivit unde poti găsi cel mai frumos cadou pentru oamenii dragi. Pentru că urmărim să promovăm designul local de calitate.

Ce tipuri de produse putem cumpăra de pe Makershop?

Produsele comercializate de Makershop sunt obiecte de design autentice, concepute și fabricate în România. La noi vei găsi accesorii, bijuterii, ceramică, obiecte decorative, corpuri de iluminat, mobilier, ilustrație, obiecte unicat, invenții și multe altele. Rămâi aproape, categoriile se înmulțesc pe măsură ce platforma se dezvoltă.

Cum îmi creez un cont de utilizator?

E simplu! Mergi în meniu la Contul meu, unde vei găsi un formular pe care va trebui să îl completezi cu datele solicitate .  Ai două opțiuni: să te înregistrezi ca și client sau ca și vendor. 

Cum îmi administrez contul de client?

În panoul de control al contului tău poți să vezi comenzile recente, să-ți administrezi adresele de livrare și de facturare și să-ți editezi parola și detaliile contului.

 

Cum plasez o comandă?
Răsfoiește categoriile, alege-ți produsul preferat, pune-l în coș și de acolo urmează pașii de plată. Nu uita să completezi adresa de livrare în Contul meu.
În cât timp este livrată comanda?

Termenul de livrare a comenzii include pregătirea coletului și livrarea în sine și este de aproximativ 2-3 zile lucrătoare. În cazul produselor custom, sau al unei precomenzi, timpul livrării poate varia. Acesta va fi confirmat de către furnizor în momentul recepționarii comenzii. În situații excepționale, perioada de livrare se poate prelungi. În astfel de situații vă vom contacta telefonic sau pe e-mail.

Cum pot primi produsele comandate și ce costuri de livrare implică?
Stabilirea modalității de livrare a produselor se face de către furnizor. Achitarea prețului transportului intră în obligația cumpărătorului. Costurile livrării variază în funcție de greutatea coletului și destinație. În urma expedierii coletului de către furnizor, vei fi notificat cu privire la costul total al coletului (cost produs+cost transport). Te asigurăm că luăm în considerare cele mai mici costuri de expediție.
Vreau să returnez produsele, cum procedez?

Produsele achiziționate pot fi returnate în termen de maxim 14 zile, iar termenul decurge de la intrarea în posesia fizică a produsului. Dacă te-ai hotărât să returnezi un produs achiziționat de la noi, te rugăm să completezi formularul de retur pe care îl găsești la Politica de retur. Nu uita să menționezi motivul returului! Ne-ar plăcea să știm de ce, pentru a face mai bine pe viitor!

Tot la Politica de retur găsești toate detaliile legate de condițiile de retur, astfel încât să te asiguri că parcurgi corect pașii pentru returnare acestuia.

 

Ce se intamplă dacă produsul pe care l-am primit este deteriorat?
În situația în care produsul s-a deteriorat în timpul transportului, trebuie să anunți atât Makershop cât și transportatorul. Makershop nu nu își asumă răspunderea pentru daunele provocate de firma de curierat în timpul transportului.

Pentru bunurile returnate care corespund condițiilor de retur, contravaloarea bunurilor și, după caz, costul livrării, îți vor fi rambursate în termen de 14 zile de la recepționarea produsului. Sumele vor fi rambursate folosind aceeași metodă de plată ca la achiziția inițială.

În ambele situații, este obligatoriu să completezi si să ne trimiți Formularul de retur, în baza căruia se va efectua returul.

Am o nemultumire, cum procedez?

Orice problemă întâmpini și orice nemultumire ai, ne poți scrie la contact@makershop.ro. Dorința noastră este să fim cât mai eficienți, iar voi cât mai mulțumiți.

Se poate anula o comandă plasată?

Comanda poate fi anulată, iar pentru asta te rugăm să ne scrii la contact@makershop.ro. Vom anula comanda ta, dacă nu a fost încă expediată. În condițiile în care ea a pornit deja spre tine, te rugăm să parcurgi pașii de retur.

Pot face o precomandă?

În dreptul fiecărui produs, poți vedea numărul de unități existent în stocul vendorului. Tot acolo poate apărea și opțiunea ”Disponibil pentru precomandă” . Astfel, în cazul în care o comandă excede cantitatea de produse specificată pe platformă, vei ști dacă poți face o precomandă sau nu.